Пошуковий запит: (<.>A=Головань М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Боднарчук Ю. А. Аналіз особливостей анестезіологічного забезпечення та оперативних втручань з приводу травматичного ушкодження нижньогрудного та поперекового відділів хребта [Електронний ресурс] / Ю. А. Боднарчук, О. Ф. Танасійчук, О. В. Толстіхін, М. В. Головань // Клінічна хірургія. - 2013. - № 11. - С. 64-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KlKh_2013_11_19 Наведено результати лікування 129 потерпілих з приводу пошкодження нижньогрудного та поперекового відділів хребта. Пункційну черезшкірну вертебропластику здійснено у 58 хворих, стабілізуючі системи "Секстант" встановлено у 15, системи "Mantis" - у 13, ригідні системи відкритим способом - у 43. Динаміку больового синдрому оцінено у пацієнтів за візуальною аналоговою шкалою. Після операції відзначено позитивну динаміку у вигляді регресу больового синдрому. Диференційоване застосування різних методів лікування хворих з приводу нестабільного компресійного перелому нижньогрудного і поперекового відділів хребта дозволяє значно зменшити анестезіологічний ризик, покращити результати лікування, зменшити тривалість реабілітації хворих.
|
2. |
Головань М. С. Компетентнісний підхід у навчанні інформатики і комп’ютерної техніки студентів економічного ВНЗ [Електронний ресурс] / М. С. Головань // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 19-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_4 Розглянуто компетентнісний підхід до навчання інформатики та комп'ютерної техніки в економічному ВНЗ. Сформульовано перелік компетенцій з інформатики і комп'ютерної техніки. Під час формулювання цілей, завдань та змісту дисципліни "Інформатика і комп'ютерна техніка" враховано специфіку діяльності економістів в умовах інформаційного суспільства та особливості інформатики як наукової дисципліни. Накреслено шляхи реалізації компетентнісного підходу у вивченні інформатики та комп'ютерної техніки студентів економічного ВНЗ.Рассмотрен компетентностный подход в обучении информатике и компьютерной технике в экономическом вузе. Сформулирован перечень компетенций по информатике и компьютерной технике. При формулировке целей, задач и содержания дисциплины "Информатика и компьютерная техника" учтены специфика деятельности экономистов в условиях информационного общества и особенности информатики как научной дисциплины. Намечены пути реализации компетентностного подхода в обучении информатике и компьютерной техники студентов экономического вуза.The article considers the competence approach in teaching informatics and computer technology at economic higher educational establishment. A list of competencies in informatics and computer technology has been formulated. The economists' activities specificity in information society and informatics peculiarities as a scientific discipline have been taken into account while formulating the goals, tasks and content of the discipline УInformatics and computer technologyФ. Ways are projected for realizing the competence approach in teaching informatics and computer technology to students of an economic higher educational establishment.
|
3. |
Головань М. С. Упровадження європейської кредитно-трансферної системи як інноваційної технології організації навчання [Електронний ресурс] / М. С. Головань // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 38(1). - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_38(1)__11
|
4. |
Головань М. О. Реалізація ресурсу і безпеки транспортних засобів на стадіях виготовлення, експлуатації та після ремонту [Електронний ресурс] / М. О. Головань // Нові технології. - 2012. - № 4. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NewTech_2012_4_17
|
5. |
Головань М. М. Про реформування системи пільгового оподаткування [Електронний ресурс] / М. М. Головань // Фінанси України. - 2009. - № 11. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2009_11_6
|
6. |
Головань М. Критерії якості професійної підготовки майбутніх фінансистів в умовах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / М. Головань // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_7_9 Доведено, що професійна компетентність визначається за умов компетентнісного підходу якість професійної підготовки, як результат освіти майбутніх фахівців фінансового профілю. Встановлено критерії рівня розвитку професійної компетентності: мотиваційно-ціннісне ставлення до обраної професії, когнітивний, функціональний, соціальний, особистісний. Виділено й охарактеризовано рівні розвитку професійної компетентності.
|
7. |
Головань М. С. Компетентісний підхід як методологічна основа вищої професійної освіти [Електронний ресурс] / М. С. Головань // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_20
|
8. |
Завгородній М. П. Аналіз показників біологічної дії похідних хіноліну та пірроло|1,2-A|хіноліну методами хемоінформатики [Електронний ресурс] / М. П. Завгородній, О. O. Бражко, А. С. Євлаш, Е. М. Абакумець, Д. Р. Борисенко, С. О. Cтрельбицька, М. Є. Головань, О. А. Бражко // Вісник Запорізького національного університету. Біологічні науки. - 2017. - № 2. - С. 104-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_bio_2017_2_16
|
9. |
Венгер А. Г. Історія одного злочинця: Андрій Сапсай і злами ХХ століття [Електронний ресурс] / А. Г. Венгер, М. В. Головань // Проблеми політичної історії України. - 2020. - Вип. 15. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppiu_2020_15_19
|
10. |
Головань М. М. Аналіз продуктивності системи автоматичного позиціонування сонячних панелей [Електронний ресурс] / М. М. Головань, Н. В. Здолбіцька, В. О. Ліщина, С. В. Гринюк // Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. - 2020. - № 41. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kint_2020_41_6
|